Het nieuwe verkopen

   

 Meer leads, meer klanten, hogere omzetten, betere marges…

 Ondernemers en verkopers zijn altijd op zoek naar klanten, maar hoe zorg je er nu voor  dat klanten op zoek gaan naar jou?

 

 Verkopers zijn geprogrammeerd als jagers, maar wetenschappelijke ontdekkingen vanuit  de metafysica tonen aan, dat dit jagersproces onnatuurlijk is. Het universum waar we in  leven wordt namelijk geregeerd volgens wetmatigheden, waardoor we moeiteloos aantrekken en afstoten.

Wanneer je deze principes leert kennen en er vervolgens naar handelt, hoef je als ondernemer en als verkoper niet meer te jagen. Je trekt klanten en omzet moeiteloos als een magneet naar je toe!

 

 Succes en het aantrekken van klanten, orders en opdrachten hoef je niet meer te bevechten, het komt  als het resultaat van het doen van dingen op een bepaalde manier.  

 



Het nieuwe verkopen nodigt je uit om van de betreden commerciele (denk) paden af te stappen en volledig anders naar zaken, en met name je eigen commerciele doen en laten, te leren kijken.


Het nieuwe verkopen is gebaseerd op het doen van dingen op een bepaalde manier. Het neemt je als ondernemer en verkoper tot in het kleinste detail mee in de werking van de universele wetmatigheid. Het levert stapsgewijs en in de juiste volgorde de eenvoudige handvatten, om te leren denken en handelen conform deze universele wetten.


Het proces kenmerkt zich als: Van naar buiten toe gericht naar van binnenuit.
Waar het om gaat en wat er eigenlijk verandert, is dat je als verkoper de verandering doormaakt van het eeuwige jagen, drukken en duwen naar het aantrekken van klanten, orders en omzet.

 

Het doel en het resultaat van het beleven van de inhoud, is dat je als ondernemer en verkoper leert meer te bereiken, door aanmerkelijk minder te doen.

 Het begin van het boek:

Moeten, altijd moeten

Toen ik de wereld van de verkoop in kwam, ben ik door de ervaren salesexperts die als leraren aan mij werden verbonden, geprogrammeerd als jager, als de initiatiefnemer. Ik leerde dat het mijn taak was om prospects en klanten te bellen en te benaderen. Ik was degene die de afspraken moest maken, ik moest vervolgens de afspraakbevestiging opstellen en versturen, ik moest bij de klant op bezoek komen, ik , ik, ik, ik………….Ik moest op zoek naar klanten en omzet, want er was geen klant op de hele wereld die op zoek was naar mij!!


Een manier zonder acquisitie en koud bellen

Ik was vastbesloten om een eenvoudiger en effectievere manier te vinden om klanten aan me te binden. Een manier zonder acquisitie en koud bellen. Niet meer een slachtoffer te  worden van deze dodelijke competitieve maatschappij, nee, anders, veranderen, van de betreden paden  af naar iets anders, iets wezenlijk beters. Vanaf dat moment ben ik in plaats van een jager een magneet geworden en komen klanten moeiteloos naar mij toe, van plaatselijk MKB-bedrijf tot A-brand multinationals!

Een magneet die mensen en opdrachten naar me toetrekt. Ik realiseerde me dat wanneer ik de universele natuurwetten voor mij wilde laten werken, dat het dan van het grootste belang was, dat ik dingen moest gaan veranderen. Dit bleek echter ook weer een denkfout, want er moest buiten mij om helemaal niets veranderen, IK moest veranderen.


Je kunt het boek bestellen door op de button hieronder te klikken.
De weg wijst zich dan vanzelf.



boekbestellen